viptocat viptocat
194
BLOG

Patent dla ministra spraw zagranicznych

viptocat viptocat Polityka Obserwuj notkę 0

Witam

Mam pomysł na następne przemówienie ministra spraw zagranicznych. Mógłby on zaproponować integrację polegającą na wprowadzeniu jednolitego unijnego wieku emerytalnego dla wszystkich państw UE.

  Ten pomysł mógłby Unii przynieść miliardowe oszczędności i być godnym ukoronowaniem naszej unijnej prezydencji.

   Bo dzisiaj przecież nikt nad tym nie panuje i jedne państwa posyłają ludzi na emerytury wcześniej a inne później. Jednolity unijny wiek emerytalny rozwiązałby ten problem (i zapewne kilka innych).

Już widzę  te wspaniałe tytuły w GW i tefałenie "Polska na czele unijnych przemian"  "Jeszcze odważniejsze  polskie przemówienie"  

i te teksty  w rodzaju

   "różny wiek emerytalny w różnych państwach to przeżytek  i relikt dawnych ciemnych czasów"

  "Czołowy poski ekonomista  WWW ZZZ szacuje ,że wspaniały pomysł naszego rządu pozwoli na zaoszczędzenie gigantycznej kwoty XXXX mld EUR w ciągu następnych 2 lat

albo "Przedstawiciej unijnej lewicy  XXX YYY jest pod wrażeniem wspaniałej wizji polskiego rządu <<Ja też miałem takie wizje jak w młodości odwiedziłem Amsterdam>>"

 

Ps.  To oczywiście nie było na serio. Ale to nie znaczy ,że ktoś kiedyś tak nie zrobi :)

Pozdrawiam

V

viptocat
O mnie viptocat

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka